Rektörlük İletişim Merkezi (RİMER) Faaliyete Başladı

RİMER Nedir?

Yalova Üniversitesi, her an, her yerde ve herkes için ulaşılabilir olma prensibinden yola çıkarak Rektörlük İletişim Merkezi (RİMER) uygulamasını hayata geçirdi. İletişim kanallarını sürekli açık tutmak ve  kurum içi etkileşimi güçlendirmek için kullanıma açılan RİMER aracılığıyla öğrenciler ve akademik-idari personel başta olmak üzere tüm vatandaşlar, dilek, öneri ve şikayetlerini 24 saat boyunca kolaylıkla Yalova Üniversitesi’ne iletebilecek. 

RİMER uygulamasını kurum kültürünün bir parçası haline getirmeyi amaçlayan Yalova Üniversitesi, uygulama aracılığıyla dilek, öneri ve şikayetleri alarak kısa bir süre değerlendirecek ve talebi oluşturan kullanıcı ile iletişime geçerek çözüm önerileri sunacak.

RİMER Başvuruları Nasıl Yapılacak?

RİMER uygulamasına yapılacak olan başvurular, rimer.yalova.edu.tr üzerinden “Dilek Öneri veya Şikayet Oluştur” sekmesi altında alınacak. Talep oluşturacak kişiler, sisteme UBS ya da Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden giriş yapabilecekleri gibi, giriş yapmadan isimlerini, bölümlerini/birimlerini ve iletişim adreslerini de yazabilecekler. Doğrudan Rektörlüğe iletilecek olan mesajlarla ilgili üniversite yönetimimiz talebi oluşturanlarla iletişim kuracak.

Kimlik Bilgilerinin Paylaşımı ve Hukuki Durum Nasıl Olacak?

RİMER uygulamasına başvuru yapan kişilerle ilgili bilgilerin gizliliği esas alınacak ve üçüncü bir kişiyle paylaşılmayacak. Ancak Yalova Üniversitesi Rektörlüğü, iletilen talebin gerçekleştirilmesi ile ilgili adımlarda oluşabilecek bilgi paylaşım hakkını elinde bulundurmaktadır. Bunun yanında RİMER uygulaması aracılığıyla yapılan başvurularda küfür, hakaret ve argo kullanımı durumunda talebi oluşturan kişiler hakkında yasal işlem başlatılacak.